На останньому засіданні Вченої ради Київського національного університету будівництва і архітектури серед поточних ділових питань розглядалося одне стратегічне. Це оновлення фірмового стилю Університету. Доповідав декан архітектурного факультету, доктор технічних наук, професор Олександр Кащенко.

Чому так важливо мати правильно розроблений стиль? За стилем швидше впізнають. І відрізняють від інших вищих навчальних закладів. І, звичайно, фірмовий стиль створює правильний імідж в очах суспільства та потенційних студентів. Грамотно продуманий фірмовий стиль – один із найсильніших інструментів у конкурентній боротьбі за місце під сонцем у будь-якій галузі. Головне – не забувати періодично оновлювати його. Саме цим і зайнялися на архітектурному факультеті КНУБА. До роботи залучили всіх студентів. В своїх роботах, присвячених 90-річчю університету, вони виразили багато сучасних і цікавих пропозицій.

Створення унікального фірмового стилю – це досить витратна процедура, однак вона того варта. Фактично створюється «обличчя» Університету. На архітектурному факультеті вирішили притримуватися стилю, в якому зведені будівлі університету – модернізм і функціоналізм. Тим паче, що будівля центрального корпусу занесена у Швейцарський каталог, як приклад сучасного стилю в архітектурі.

Герб, прапор і штандарт Університету вирішено залишити без змін, а також корпоративні кольори. Адже, синій колір – це символ спокою та довіри, а малиновий згадується в українських народних піснях як колір козацьких прапорів. Він став одним із символів козацтва. Використовуючи такі кольори, можна помітно розширити кількість шанувальників вишу. А ось емблеми кафедр вирішено осучаснити. Запропоновано розмістити в приміщеннях знаки візуальної інформації. А на вході встановити турнікети для того, щоб усі проходили за брендованими перепустками. А також – створити біля входу довідково-інформаційний центр КНУБА, де можна отримати потрібну інформацію і придбати фірмові футболки, кепки, блокноти чи листівки з логотипом Університету. Є також думка налагодити випуск щоденників факультетів, а на обкладинках розміщувати фото найкращих студентів. Так роблять світові лідери освіти. Також планується видавати дипломи світового зразка. Книжечка – в руки, і документ в рамці – на стіну, щоб було видно, який спеціаліст тут працює. Крім того, до диплома хочуть додавати всі креслення студента в електронному вигляді, як додаток. Так уже роблять в Польщі, наприклад. Це світовий досвід. І він вдало працює на імідж молодого спеціаліста.

Ну і оскільки за справу фірмово стилю взялися архітектори, вони не залишили без уваги й територію Університету. Зараз вона забудована локально, без загального підходу. Пропонується зробити перед центральним корпусом алею видатних особистостей. Встановити скульптуру «Символ юності» перед четвертим гуртожитком, підсвітити головний корпус, адже світло-дизайн зараз в моді. Наповнити музей новими експонатами, зокрема, моделями будівельної техніки. І осучаснити навчально-оздоровчу базу «Будівельник».

Члени Вченої ради уважно вислухали доповідь. Було ухвалене рішення створити робочу групу і починати роботу за напрямками.

Прес-служба КНУБА