БУРДЕЙНА НАТАЛІЯ БОРИСІВНА

Бурдейна Наталія Борисівна (Burdeina Nataliia) – проректор з навчальної та організаційно-виховної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики. На посаді працює з березня 2020 року. Голова ради з навчальної та організаційно-виховної роботи університету. Народилася 27 квітня 1979 року в місті Києві в сім’ї будівельників, батько – головний архітектор Київміськбуду, мати – інженер-конструктор Київавіапроекту.
Освіта вища, у 2001 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова з дипломом магістра з відзнакою за спеціальністю “Фізика” та здобула кваліфікацію викладача фізики, вчителя астрономії та безпеки життєдіяльності. Починаючи з четвертого курсу протягом 1999-2002 років працювала вчителем фізики у середній загальноосвітній школі № 78 м. Києва. Перші учні були всього на 4-5 років молодші. Дружні стосунки з ними підтримуються й досі.
У 2002 році збулася перша доросла мрія – одночасно запросили викладати фізику на кафедри двох престижних вишів України. Для людини, яка креслення навчилася читати раніше, ніж книжки, вибір був очевидний –Київський національний університет будівництва і архітектури. Всі свої науково-методичні наробки втілила в дисертації. Дисертацію захистила у спеціалізованій вченій раді НПУ ім. М.П. Драгоманова Д.26.053.06 зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) з теми: «Методичні основи створення і використання навчальних комплектів з фізики для студентів вищих будівельних навчальних закладів». Педагогічне кредо: фізика – не складна, а цікава. Кожен може почати розуміти і полюбити фізику, для цього треба тільки гарний викладач, який фізику знає і вміє пояснити. Двічі входила у двадцятку рейтингу науково-педагогічних працівників КНУБА. Кандидат педагогічних наук з 2009 року.
З 2010 року обіймає посаду доцента кафедри фізики. Очолює наукову роботу кафедри за напрямом “Теорія і методика навчання фізики у будівельних закладах вищої освіти”. У 2012 році отримала вчене звання доцента. Здійснює викладання дисциплін «Фізика» та «Фізичні основи будівельного виробництва», ефективно керує науковою роботою студентів щодо написання статей та участі у науково-практичних конференціях, плідно займається науковою діяльністю. Автор 40-ка навчальних та навчально-методичних посібників і 30-ти наукових праць з теорії та методики навчання фізики; розроблення методів удосконалення будівельних матеріалів для захисту від впливу небезпечних природних і техногенних дій.
У 2009-2010 роках – член журі IV туру Всеукраїнської олімпіади з фізики для учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Виступає опонентом при захисті дисертацій зі спеціальності «Теорія та методика навчання (фізика)».
З 2013 по 2020 роки виконувала обов’язки завідувача відділення довузівської підготовки Київського національного університету будівництва і архітектури. За 7 років реорганізувала роботу відділення, впровадила нові напрями роботи і створила структуру рекламно-агітаційної та профорієнтаційної роботи в університеті. Була головою Навчально-методичної ради відділення довузівської підготовки університету. Член експертних комісій Міністерства освіти і науки України проведення ліцензійної експертизи щодо спроможності надавати освітні послуги з підготовки громадян України до вступу у вищі навчальні заклади.
З 2017 року Відповідальна особа за пункт проведення зовнішнього незалежного оцінювання “Київський національний університет будівництва і архітектури” Київського регіонального центру оцінювання якості освіти КРЦОЯО, з 2019 року Уповноважена особа Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО).
Комунікабельна, харизматична, креативна. Має почуття гумору. Вміє об’єднати навколо себе людей. Автор, організатор і керівник великої кількості творчих проектів у професійній, соціальній і громадській сферах. Легко знаходить спільну мову з кожним – не залежно ні від віку, ні від статі, ні від кола інтересів чи напряму діяльності людини. Саме студенти підтримали її кандидатуру на посаду проректора.
Життєвий принцип – «Хто хоче, думає як зробити, хто не хоче – розказує, чому це не можливо!».