Чаукін Андрій Вікторович

ЧАУКІН АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ

В 2002 по 2003 роки  працював у підмайстрі головного архітектора Зенькова А.В. 

В 2004 отримав архітектурну ліцензію ФОП Чаукін А.В., початок приватної практики.

В 2004 по 2005 роки працював у підмайстрі головного архітектора Слєпцова О.С.

В 2006 по 2007 роках працював помічником головного архітектора Шефера Детлєфа в компанії «АЛАДІН».

З 2006 по 2009 роки – працював помічником головного архітектора Шефера Детлєфа в німецькій міжнародній компанії «Shtenskiy Ukrain». 

В 2006 році став співзасновником компанії «V.V. Engineering»

В 2008 році закінчив Київський національний університет будівництва та архітектури за спеціальністю «Архітектура будівель і споруд», кваліфікація архітектор.       

В 2008 році – співзасновник та керівник компанії «Архітектурний гурт «Сімбіоз»».

З 2009 триває приватна практика і по сьогодні.

З 2013 по 2014 працював архітектором Національного музею народної архітектури та побуту Пирогова.

З 2013 керував проєктною практикою КНУБА студентів архітектурного факультету.

В 2016 працював ведучим архітектором компанії «Whinehouse».

З 2013 по 2021 працював ведучим архітектором в водних ресурсах КП «Плесо» міста Києва.

З 2020 року розробив методику для проєктування  та будівництва на 3D будівельному принтері, веде практику по даному напрямку для студентів. Наразі керівник майстерні по 3D-будівництву.

З 2022 року почав працювати асистентом на кафедрі «Образотворчого мистецтва та архітектурної кафедри» в Київському національному університеті будівництва та архітектури.

З березня по травень 2022 був волонтером постачання військових частин на бойових позиціях.

З 04.04.22  вступив в добровольчий батальйон «Байден» (по спеціалізації: безпілотник, група: старший стрілець).

З 2023 року став співвласником ГО «Школа 3D-будівництва».

Педагогічний стаж з 2022 року.

Викладає дисципліни:

  • Рисунок
  • Вступ до фаху
  • Дизайн середовища

 Принципи викладання: Дидактичні принципи системності і послідовності, зв’язку  навчання з життям, наочності  та індивідуального підходу, органічної єдності теоретичної і практичної підготовки студентів, що відповідають функціям університетської освіти – освітній, соціальній, науковій, виховній.

Художні роботи:

Архітектурні проєкти :

Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram