ПУБЛІКАЦІЇ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

  1. Долгополов С.Ю., Калениченко Р.А. Впровадження системи штучного інтелекту для моніторингу та підтримки психологічного здоров’я особистості під час навчального процесу в учбових закладах півдня України. // Миколаївщина і Північне Причорномор’я: історія та сучасність: матеріали XI Всеукраїнської науково-практичної конференції, приуроченої до 30-річчя Незалежності України. 8 жовтня 2021 року. – Миколаїв: НУК ім. адм. Макарова, 2021. – С. 217-220. – Режим доступу: https://nuos.edu.ua/wp-content/uploads/2021/12/Materiali-konferencii-Mikolaivshhina.pdf.
  2. Коренюк Т.О., Калениченко Р.А. Ланге Микола Миколайович як один з основоположників психологічної думки на півдні України. // Миколаївщина і Північне Причорномор’я: історія та сучасність: матеріали XI Всеукраїнської науково-практичної конференції, приуроченої до 30-річчя Незалежності України. 8 жовтня 2021 року. – Миколаїв: НУК ім. адм. Макарова, 2021. – С. 224-227. – Режим доступу: https://nuos.edu.ua/wp-content/uploads/2021/12/Materiali-konferencii-Mikolaivshhina.pdf.
  3. Отрошко П.О., Калениченко Р.А. Розвиток психологічної думки на півдні України. // Миколаївщина і Північне Причорномор’я: історія та сучасність: матеріали XI Всеукраїнської науково-практичної конференції, приуроченої до 30-річчя Незалежності України. 8 жовтня 2021 року. – Миколаїв: НУК ім. адм. Макарова, 2021. – С. 237-240. – Режим доступу: https://nuos.edu.ua/wp-content/uploads/2021/12/Materiali-konferencii-Mikolaivshhina.pdf.
  4. Рябчун О.В., Калениченко Р.А. Зміст і ознаки психологічних наукових шкіл Півдня України XX ст. // Миколаївщина і Північне Причорномор’я: історія та сучасність: матеріали XI Всеукраїнської науково-практичної конференції, приуроченої до 30-річчя Незалежності України. 8 жовтня 2021 року. – Миколаїв: НУК ім. адм. Макарова, 2021. – С. 251-253. – Режим доступу: https://nuos.edu.ua/wp-content/uploads/2021/12/Materiali-konferencii-Mikolaivshhina.pdf.
  5. Лемешко Д.І. Значення педагогічної спадщини Я.А. Коменського для вдосконалення професійної майстерності сучасного вчителя // Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України: тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м. Київ, 13 жовтня 2021 року. – К., ІТТА, 2021. – С. 56-59. – Режим доступу: https://itta.org.ua/wp-content/uploads/2021/10/Актуальні_проблеми_пріоритетні_напрямки_та_стратегії_розвитку_України-4.pdf.
  6. Атаманенко Є.Р., Калениченко Р.А. Психологічні особливості учіння і научіння. // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: Матеріали ІV Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю, Київ: КНУБА, 17 листопада 2021 року. – К.: ЦП «КОМПРИНТ», 2022. – С. 329-331. – Режим доступу: http://www.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2021/05/Zbirnyk_materialiv_IV_Vseukrayinskoho_kruhloho_stolu_z_mizhnarodnoyu-uchastyu.pdf.
  7. Горбатюк М.Є., Калениченко Р.А. Психолого-педагогічне забезпечення освітнього процесу. // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: Матеріали ІV Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю, Київ: КНУБА, 17 листопада 2021 року. – К.: ЦП «КОМПРИНТ», 2022. – С. 343-346. – Режим доступу: http://www.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2021/05/Zbirnyk_materialiv_IV_Vseukrayinskoho_kruhloho_stolu_z_mizhnarodnoyu-uchastyu.pdf.
  8. Груєв Я.П., Красильник Ю.С. Антропні освітні технології як фактор розвитку особистості студента. // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: Матеріали ІV Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю, Київ: КНУБА, 17 листопада 2021 року. – К.: ЦП «КОМПРИНТ», 2022. – С. 346-348. – Режим доступу: http://www.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2021/05/Zbirnyk_materialiv_IV_Vseukrayinskoho_kruhloho_stolu_z_mizhnarodnoyu-uchastyu.pdf.
  9. Долгополов С.Ю., Корчова Г.Л. Організація та підтримка освітнього процесу засобами штучного інтелекту. // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: Матеріали ІV Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю, Київ: КНУБА, 17 листопада 2021 року. – К.: ЦП «КОМПРИНТ», 2022. – С. 348-353. – Режим доступу: http://www.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2021/05/Zbirnyk_materialiv_IV_Vseukrayinskoho_kruhloho_stolu_z_mizhnarodnoyu-uchastyu.pdf.
  10. Ковбасюк Б.Ю., Калениченко Р.А. Соціокультурні чинники детермінації насильства між підлітками. // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: Матеріали ІV Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю, Київ: КНУБА, 17 листопада 2021 року. – К.: ЦП «КОМПРИНТ», 2022. – С. 353-357. – Режим доступу: http://www.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2021/05/Zbirnyk_materialiv_IV_Vseukrayinskoho_kruhloho_stolu_z_mizhnarodnoyu-uchastyu.pdf.
  11. Лемешко Д.І., Корчова Г.Л. Негативні аспекти використання мультимедійних технологій вчителями у школі. // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: Матеріали ІV Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю, Київ: КНУБА, 17 листопада 2021 року. – К.: ЦП «КОМПРИНТ», 2022. – С. 358-362. – Режим доступу: http://www.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2021/05/Zbirnyk_materialiv_IV_Vseukrayinskoho_kruhloho_stolu_z_mizhnarodnoyu-uchastyu.pdf.
  12. Негода О.А., Корчова Г.Л. Створення ілюзії дійсності в освітньому процесі за допомогою комп’ютерних програм для відновлення та підтримки психічного стану суб’єктів навчання. // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: Матеріали ІV Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю, Київ: КНУБА, 17 листопада 2021 року. – К.: ЦП «КОМПРИНТ», 2022. – С. 367-369. – Режим доступу: http://www.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2021/05/Zbirnyk_materialiv_IV_Vseukrayinskoho_kruhloho_stolu_z_mizhnarodnoyu-uchastyu.pdf.
  13. Обиденнова Є.В., Корчова Г.Л. Щодо впровадження LEGO-навчання в освітній процес закладів загальної середньої освіти. // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: Матеріали ІV Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю, Київ: КНУБА, 17 листопада 2021 року. – К.: ЦП «КОМПРИНТ», 2022. – С. 369-374. – Режим доступу: http://www.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2021/05/Zbirnyk_materialiv_IV_Vseukrayinskoho_kruhloho_stolu_z_mizhnarodnoyu-uchastyu.pdf.
  14. Рябчун О.В., Калениченко Р.А. Психологічний супровід системи освіти в умовах пандемії. // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: Матеріали ІV Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю, Київ: КНУБА, 17 листопада 2021 року. – К.: ЦП «КОМПРИНТ», 2022. – С. 376-378. – Режим доступу: http://www.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2021/05/Zbirnyk_materialiv_IV_Vseukrayinskoho_kruhloho_stolu_z_mizhnarodnoyu-uchastyu.pdf.
  15. Рябчун О.В., Корчова Г.Л. Щодо визначення поняття «кліпове мислення». // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: Матеріали ІV Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю, Київ: КНУБА, 17 листопада 2021 року. – К.: ЦП «КОМПРИНТ», 2022. – С. 378-383. – Режим доступу: http://www.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2021/05/Zbirnyk_materialiv_IV_Vseukrayinskoho_kruhloho_stolu_z_mizhnarodnoyu-uchastyu.pdf.
  16. Калениченко Р.А., Отрошко П.А. Сучасна освіта: очікування та реальність. // Актуальні проблеми соціально-гуманітарних наук: перспективи та виклики: матеріали V Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції. – 10 грудня 2021 року. Миколаїв : НУК ім. адм. Макарова, 2021. С.839-842. – Режим доступу: https://nuos.edu.ua/wp-content/uploads/2022/02/Materiali-konferencii.pdf.
  17. Serhii Dolhopolov. Diagnosis of the influence of innovative technologies on the emotional state and behaviour of educational applicants by means of artificial intelligence. // Debiuty Naukowe KSW. – Tom XVI. – Kujawska Szkola Wyzsza we Wloclawek. – Wloclawek: Wydawca Kujawska Szkoła Wyższa we Włocławku, 2022. – S. 21-28. (Збірник наукових праць Вищої Гуманітарно-Економічної Школи, м.Влоцлавек, Польща). – Режим доступу: https://ksw.wloclawek.pl/kategoria-wydawnictw/debiuty-naukowe/.
  18. Бородін А.О., Корчова Г.Л. Щодо визначення принципів персоналізованого навчання. // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (21 квітня 2022 року). – Ірпінь: Державний податковий університет, 2022. – С. 177-182. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1ejmMF3o8yGi2220ToeDsnF6EqxJm-34E/view.
  19. Воробей Н.М., Мороз І.М. Темперамент: визначення, психологічна характеристика типів темпераменту, зв’язок з характером. // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (21 квітня 2022 року). – Ірпінь: Державний податковий університет, 2022. – С. 197-201. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1ejmMF3o8yGi2220ToeDsnF6EqxJm-34E/view.
  20. Гугулашвілі Г.З., Калениченко Р.А. Аспекти психологічної і психофізіологічної підтримки різних груп населення в умовах воєнного стану. // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (21 квітня 2022 року). – Ірпінь: Державний податковий університет, 2022. – С. 217-221. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1ejmMF3o8yGi2220ToeDsnF6EqxJm-34E/view.
  21. Клименко В.М., Калениченко Р.А. Розвиток у студентської молоді мотивації до навчання. // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (21 квітня 2022 року). – Ірпінь: Державний податковий університет, 2022. – С. 254-257. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1ejmMF3o8yGi2220ToeDsnF6EqxJm-34E/view.
  22. Колпакчи А.В., Калениченко Р.А. Вплив активності на психологічну стійкість. // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (21 квітня 2022 року). – Ірпінь: Державний податковий університет, 2022. – С. 261-263. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1ejmMF3o8yGi2220ToeDsnF6EqxJm-34E/view.
  23. Луценко О.П., Красильник Ю.С. Дидактичні методики та їх вплив на рівень розвитку професійних компетентностей студентів. // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (21 квітня 2022 року). – Ірпінь: Державний податковий університет, 2022. – С. 295-300. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1ejmMF3o8yGi2220ToeDsnF6EqxJm-34E/view.
  24. Отрошко П.А., Калениченко Р.А. Психолого-педагогічне забезпечення освітнього процесу. // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (21 квітня 2022 року). – Ірпінь: Державний податковий університет, 2022. – С. 342-344. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1ejmMF3o8yGi2220ToeDsnF6EqxJm-34E/view.
  1. Лемешко Д.І. Самоосвітня компетентність майбутніх вчителів як інтегрована якість особистості. // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні реалії та перспективи розвитку освіти» (Дніпро, 9 жовтня 2020 р). –Дніпро: Міжнародний гуманітарний дослідницький центр, 2020. – С. 62-64. – Режим доступу: https://researcheurope.org/wp-content/uploads/2020/10/re-09.10.20.pdf.
  2. Корсун І.Р., Паламарчук Д.А. Використання подрібнювачів та викорчовувачів в аспекті збереження лісових ресурсів : Тези Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених «Сталий розвиток країни в рамках Європейської інтеграції» 12 листопада 2020 р. – Житомир : ДУ «Житомирська політехніка», 2020. С. 93-94. – Режим доступу: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/12/stalyj-rozvytok2020_n.pdf.
  3. Боровський В.І., Калениченко Р.А. Інноваційні освітні технології як передумови покращення рівня викладання. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 61-65. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  4. Горбатюк М.Є., Мороз І.М. Вплив дистанційного навчання на якість знань студентів. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 65, 66. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  5. Долгополов С.Ю., Калениченко Р.А. Дослідження механізму Artificial Emotional Intelligence під час діагностики емоційного та поведінкового стану людини. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 71-74. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  6. Долгополов С.Ю., Корчова Г.Л. Чи можна навчити штучний інтелект моральним людським якостям? // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 75-77. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  7. Козак С.А., Красильник Ю.С. Особливості використання інженером-педагогом вербальних засобів спілкування. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 84-88. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  8. Коренюк Т.О., Мороз І.М. Комп’ютерна залежність сьогоднішнього підлітка. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 88, 89. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  9. Лемешко Д.І., Мороз І.М. Підлітковий суїцид як соціально-педагогічна проблема. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 100-104. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  10. Литовченко О.В., Дружкін Є.С., Корчова Г.Л. Деякі аспекти формування інформаційної культури педагога комп’ютерного профілю. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 105-107. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  11. Обиденнова Є.В., Калениченко Р.А. Stem – освіта як напрям модернізації освітнього середовища. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 119-121. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  12. Отрошко П.А., Калениченко Р.А. Використання психологічних знань та інноваційних технологій для успішної професійної діяльності. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 124-128. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  13. Отрошко П.А., Красильник Ю.С. Вплив розумових ігор на результати навчально-пізнавальної діяльності учнів. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 128-132. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  14. Рябчун А.В., Мороз І.М. Ігрові технології в навчальному процесі. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 132, 133. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  15. Шелепень Я.С., Калениченко Р.А. Інноваційні проекти в освіті та психолого-педагогічна діяльність сучасності. // Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні: Збірник наукових праць. – Ніжин, ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 2020. – С. 153-156. – Режим доступу: http://nati.org.ua/docs/science/2020/Conference_26112020_p001.pdf.
  16. Корчова Г.Л., Долгополов С.Ю. Деякі аспекти дослідження процесу навчання штучного інтелекту моральним якостям людської особистості. // LXXVIІ наукова конференція професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів та співробітників відокремлених структурних підрозділів університету. Тези доповідей. – К.: Національний транспортний університет, 2021. – С. 33. – Режим доступу: http://vstup.ntu.edu.ua/konf-77.pdf.
  17. Шаленко В.О., Корнійчук Б.В., Маслюк А.А., Попроцька О.Д. Удосконалення системи охолодження двигуна внутрішнього згорання. // LXXVIІ наукова конференція професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів та співробітників відокремлених структурних підрозділів університету. Тези доповідей. – К.: Національний транспортний університет, 2021. – С. 33. – Режим доступу: http://vstup.ntu.edu.ua/konf-77.pdf.
  18. Шаленко В.О., Корнійчук Б.В., Маслюк А.А., Попроцька О.Д. Застосування лазерної технології у обробці металів. // LXXVIІ наукова конференція професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів та співробітників відокремлених структурних підрозділів університету. Тези доповідей. – К.: Національний транспортний університет, 2021. – С. 34. – Режим доступу: http://vstup.ntu.edu.ua/konf-77.pdf.
  19. Шаленко В.О., Корнійчук Б.В., Маслюк А.А., Попроцька О.Д. Новий матеріал для 3D друку основі PLA- та ABSпластику. // LXXVIІ наукова конференція професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів та співробітників відокремлених структурних підрозділів університету. Тези доповідей. – К.: Національний транспортний університет, 2021. – С. 34, 35. – Режим доступу: http://vstup.ntu.edu.ua/konf-77.pdf.
Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram