СПЕЦІАЛЬНОСТІ ФАКУЛЬТЕТУ ГЕОІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ТА УПРАВЛІННЯ ТЕРИТОРІЯМИ

На факультеті ведеться підготовка фахівців в трьох галузях знань.

В галузі знань 19 “Архітектура та будівництво” за спеціальністю 193 “Геодезія та землеустрій”
Підготовка зі спеціальності здійснюється за освітніми рівнями: бакалавр, магістр.

Освітня програма:  Геодезія (ГД)
Профіль фахівця
 – геодезичне забезпечення вишукувань, проектування, будівництва та експлуатації інженерних споруд; виконання високоточних геодезичних робіт при монтажі будівельних конструкцій та технологічного устаткування; збір просторових даних засобами GPS та наземних вимірювань електронними приладами;створення топографічних карті планів різного призначення; розроблення автоматизованих систем оброблення даних інженерно-геодезичних вишукувань.

Освітньо-професійна програма (бакалавр) 2022 р.

Освітньо-професійна програма (магістр) 2022 р.

Дисципліни, які забезпечують формування професійних якостей фахівця

Освітня програма: Геоінформаційні системи і технології (ГІСТ)
Профіль фахівця – використання комп’ютерних технологій, автоматизованих систем містобудівного, земельного та інших кадастрів; створення та супровід муніципальних, регіональних та територіальних геоінформаційних систем (ГІС); ГІС інженерних комунікацій; екологічний моніторинг засобами ГІС, ГІС забезпечення прийняття рішень в управлінні територіями; тематичне картографування місцевості.

Освітньо-професійна програма (бакалавр) 2022 р.

Освітньо-професійна програма (магістр) 2022 р.

Дисципліни, які забезпечують формування професійних якостей фахівця

Освітня програма:Девелопмент нерухомості (ДН)
Профіль фахівця девелопмент нерухомості – вид підприємницької діяльності спрямований на розвиток об’єкту нерухомості (земельної ділянки, будівлі, майнового комплексу) для збільшення його вартості з урахуванням використання різних прав власності /користування. Включає реалізацію інвестиційного проекту (придбання нерухомості, проектування, реконструкція/будівництво, продаж/ передача в користування, експлуатація об’єкта цілком або частинами.

Освітньо-професійна програма (магістр) 2022 р.

Дисципліни, які забеспечують формування професійних якостей фахівця

Освітня програма: Землеустрій та кадастр (ЗіК)
Профіль фахівця – створення геоінформаційних систем відомостей про землі та інше нерухоме майно, їх призначення, обмеження у використанні, кількісну і якісну характеристику, оцінку та розподіл між власниками і користувачами; здійснення робіт з межування земель; проведення обстежувальних, вишукувальних, топографо-геодезичних, картографічних, проектних та проектно-вишукувальні робіт, що виконуються з метою розробка документації щодо раціонального використання та охорони земель, формування і організації території та управління земельними ресурсами та нерухомим майном; проведення всіх узгоджувально-погоджувальних процедур при набутті прав власності на землі та інше нерухоме майно.

Освітньо-професійна програма (бакалавр) 2022 р.

Освітньо-професійна програма (магістр) 2022 р.

Дисципліни, які забезпечують формування професійних якостей фахівця

В галузі знань 24 “Туризм” за спеціальністю 242 “Туризм”
Підготовка зі спеціальності здійснюється за освітніми рівнями: бакалавр, магістр.

Освітня програма: Туризм
Профіль фахівця – інформаційно – аналітичне , організаційно – управлінське забезпечення діяльності у туроператорському та турагентському секторі, у сфері міжнародного менеджменту та маркетингу, науково-дослідній сфері, рекламних агентствах, маркетингових, консалтингових підприємствах туристичного профілю.

Освітньо-професійна програма (бакалавр) 2022 р.

Освітньо-професійна програма (магістр) 2022 р.

Дисципліни, які забезпечують формування професійних якостей фахівця

В галузі знань 01 “Освіта/Педагогіка” за спеціальністю 017 “Фізична культура і спорт”
Підготовка зі спеціальності здійснюється за освітніми рівнями: бакалавр.

Освітня програма: Фізичне виховання і спорт
Профіль фахівця – спортивно-педагогічна діяльність в системі професійно-прикладної та спеціальної освіти в галузі Фізичної культури і спорту. Фахівці зі спеціальності підготовлені до роботи за такими видами діяльності: працювати в закладах освіти I-III рівня акредитації, спортивно-юнацьких школах, федераціях, спортивних клубах, фітнес-центрах та інших фізкультурно-оздоровчих закладах, як вчитель фізичної культури, викладач фізичного виховання і спорту, тренер з виду спорту; фітнес-тренер, інструктор-методист з ФКіС, фахівець із організації дозвілля та туризму, організатор спортивно-масових заходів тощо.

Освітньо-професійна програма (бакалавр) 2022 р.

Освітньо-професійна програма (магістр) 2022 р.

Дисципліни, які забезпечують формування професійних якостей фахівця

Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram
WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux