Наукові конференції кафедри

Кафедра товарознавства та комерційної діяльності в будівництві починаючи з 2019 року щорічно організовує проведення Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку».

Мета конференції: Обмін досвідом, впровадження результатів наукових досліджень у практичну діяльність підприємств і установ; консолідація зусиль науки і практики для визначення стану та напрямків розвитку підприємництва і торгівлі в Україні, та зокрема в будівельної галузі.

Тематичні напрями конференції:

  • інноваційне підприємництво: маркетинг і менеджмент;
  • управління якістю та безпечністю товарів та послуг;
  • удосконалення логістичних систем на ринку товарів;
  • маркетингові стратегії на ринку товарів та послуг;
  • бухгалтерський облік, аналіз та аудит підприємницьких структур;
  • інноваційні будівельні матеріали;
  • формування професійних компетентностей підприємців і маркетологів на сучасному етапі.

Інформаційний лист про конференцію 27-10-22

Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку : Матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. : (Київ, 29 квітня 2021 року : тези доповідей)

Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку : Матеріали Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. : (Київ, 14 квітня 2020 року: тези доповідей)

Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram