Романенко Олеся Валеріївна

Кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри товарознавства та комерційної діяльності в будівництві
e-mail: romanenko.ov@knuba.edu.ua, olesiaromanenko76@gmail.com
У 1998 році закінчила Кременчуцький державний політехнічний інститут за спеціальністю «Менеджмент у виробничій сфері», кваліфікація – менеджер-економіст.
У 2006 році здобула другу вищу освіту в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація – юрист.
У 2011 році закінчила аспірантуру в Київському національному економічному університеті за спеціальністю «Бухгалтерський облік, аналіз та аудит (за видами економічної діяльності)».
У 2015 році захистила кандидатську дисертацію за темою «Стратегічний аналіз діяльності інтегрованих підприємств».
У 2019 р. пройшла міжнародне стажування в Економічному університеті Кракова (Польща) за напрямком “New and innovative teaching methods”, а також отримала вчене звання доцента кафедри ТКДвБ.
2017 р. – до теперішнього часу – доцент кафедри товарознавства та комерційної діяльності в будівництві КНУБА;
2015 – 2017 рр. – доцент, старший викладач кафедри обліку, аналізу і аудиту Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського;
2014 р. – економіст відділення ПАТ «Брокбізнесбанк»;
2007 – 2011 рр. – приватний підприємець з надання послуг у сфері бухгалтерського обліку та консультування з питань управління підприємством;
2007-2008 – головний бухгалтер ТОВ «Агровент-Україна»;
2006 – 2007 рр. – фінансист в міжнародному проекті СNFA Farmer to Farmer (USAID);
2004 – 2006 рр. – начальник відділу фінансів та управлінського обліку Банкнотно-монетного двору НБУ;
2002 – 2004 рр. – начальник бюро податкового планування та управлінського обліку ПЕВ ФЕУ в ЗАТ «Укртатнафта»;
1998 – 2002 рр. – асистент кафедри обліку та аудиту Кременчуцького державного політехнічного університету.
Всього опубліковано 55 наукових праць, з них: 2 – колективні монографії, 22 – у наукових фахових виданнях, 3 – публікації у наукових періодичних виданнях, включених до наукометричних баз Scopus та Web of Sciencе, 30 – в інших виданнях.
- Маркетингова цінова політика
- Стратегічне управління
- Економіка та організація біржової торгівлі
- Основи підприємництва
- Адміністративний менеджмент
Підвищення кваліфікації






















Дипломи, сертифікати






