КНУБА успішно впровадив ШІ-голосового агента від Optima-Voice: як це допомогло під час вступної кампанії
Київський національний університет будівництва й архітектури під час вступної кампанії 2025 року запровадив ШІ-голосового агента «Олену» від компанії Optima-Voice для консультації вступників. Це рішення дозволило значно полегшити комунікацію, покращити сервіс та зменшити навантаження на працівників приймальної комісії.
«Завдяки голосовому агенту університет оперативно відповідав на запитання майбутніх студентів, забезпечуючи стабільну та якісну комунікацію навіть у позаробочий час, без перерв і вихідних. Університет і надалі буде впроваджувати інноваційні рішення, щоб покращувати сервіс для вступників», – розповів ректор КНУБА Олексій Дніпров.
Як це працювало
Поставити запитання «Олені» можна було за номером 044 300 26 30. Найбільше вступників цікавила інформація про спеціальності, терміни подачі документів, реєстрацію на творчі конкурси, правила подання заяв, розстановку пріоритетів, умови навчання та стипендійні програми.
Загалом система опрацювала 3249 дзвінків тривалістю 116 годин.
Наразі команда розробників працює над вдосконаленням ШІ-агента, щоб запровадити низку оновлень, корисних майбутнім вступникам.
Поширити це:
- Натисніть щоб поширити через Facebook (Відкривається у новому вікні) Facebook
- Натисніть, щоб поширити у X (Відкривається у новому вікні) X
- Натисніть, щоби поширити на LinkedIn (Відкривається у новому вікні) LinkedIn
- Натисніть щоб поширити через WhatsApp (Відкривається у новому вікні) WhatsApp
- Натисніть щоб поширити через Telegram (Відкривається у новому вікні) Telegram






