Поновлення переведення та інші питання
Рекомендовані форми (зразки) заяв щодо навчання за кошти фізичних/юридичних осіб
ПОНОВЛЕННЯ НА НАВЧАННЯ
ОБМЕЖЕННЯ НА ПОНОВЛЕННЯ НА ДЕННУ ФОРМУ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ
Наказом МОН №910 від 24 червня 2024 р. встановлено перелік категорій осіб, які можуть бути поновлені на навчання на денну форму здобуття освіти:
- особи, визначені частинами першою, третьою, п’ятою, шостою статті 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” (це особи, які не підлягають призову під час мобілізації: яким надана відстрочка, які мають бронювання та ін.) , за умови підтвердження відповідного права засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Порталу Дія) або шляхом електронної інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов’язаних та резервістів та Єдиною державною електронною базою з питань освіти;
- особи, які на дату поновлення не досягли 25-річного віку, за умови наявності інформації про попереднє навчання в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
- здобувачі вищої освіти, які мали перерву у навчання у зв’язку з вагітністю та пологами або доглядом за дитиною до досягнення нею трирічного віку (шестирічного віку у передбачених законодавством випадках);
- особи, звільнені з військової служби після 24 лютого 2022 року;
- особи, які поновлюються для здобуття освіти за медичними або фармацевтичними спеціальностями, за умови наявності інформації про попереднє навчання в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
- особи, яким було надано академічну відпустку тривалістю не більше одного року за медичними показаннями, у зв’язку з участю в програмі академічної мобільності або у зв’язку із сімейними обставинами, за умови наявності інформації про попереднє навчання в Єдиній державній електронній базі з питань освіти.
ОБМЕЖЕННЯ НА ПОНОВЛЕННЯ НА ЗАОЧНУ ФОРМУ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ВІДСУТНІ
Згідно наказу МОН 22.05.2020 № 673 Про затвердження Переліку спеціальностей, здобуття ступеня освіти з яких необхідне для доступу до професій, для яких запроваджено додаткове регулювання, поновлення на спеціальності
081 Право
та
191 Архітектура та містобудування
можливе тільки, якщо особа була відрахована з таких спеціальностей
ПОРЯДОК ПОНОВЛЕННЯ ДО УНІВЕРСИТЕТУ:
Період поновлення: з 14 липня до 29 серпня 2025
- Отримати академічну довідку з попереднього місця навчання.
- За встановленою формою написати заяву БЕЗ вказування курсу поновлення.
Увага, є різні форми: поновлення після відрахування з КНУБА
поновлення після відрахування з іншого ЗВО
- Переглянути графік проведення співбесід щодо поновлення/переведення та прибути у відповідний день та час із заявою на поновлення та академічною довідкою.
- Погодити курс поновлення та дату проходження оцінювання щодо здатності успішно виконати відповідну освітню програму.
- В разі успішного проходження оцінювання, отримати протокол та витяг з протоколу у деканаті.
- Подати у приймальну комісію, кімн. 122, документи:
– заява на поновлення, погоджена деканом або заступником;
– копія академічної довідки;
– протокол та витяг з протоколу оцінювання;
Приймальна комісія перевіряє умови вступу відповідного року набору в залежності від спеціальності та курсу поновлення.
В разі необхідності здавати додаткові іспити (ЗНО, НМТ тощо) відповідно до умов вступу, особа що поновлюється повинна виконати вимоги до вступників на відповідну освітню програму не пізніше дати допуску до атестації здобувачів вищої освіти.
У разі невиконання цієї вимоги у встановлений строк, здобувач вищої освіти відраховується за порушення умов договору про навчання між закладом вищої освіти та вступником, укладеному відповідно до частини шістнадцятої статті 44 Закону України «Про вищу освіту», і не допускається до атестації здобувачів вищої освіти.
Після перевірки умов вступу приймальна комісія формує папку з документами для їх подання у навчальний відділ.
- Забрати сформовану папку та додати такі документи для поновлення:
- для чоловіків – 2 копії військово-облікового документа, засвідчені в кімн. 710 (можна сформувати в додатку Резерв+ та роздрукувати) – тільки для денної форми;
- копія академічної довідки;
- витяг з наказу про відрахування (для осіб, які були відраховані з КНУБА, витяг отримати у відділі кадрів – к. 231)
- паспорт громадянина України або інший документ, що засвідчує громадянство (2 копії);
- для власників паспорта громадянина України у формі ID-карти – витяг про місце проживання (2 копії) – можна сформувати через додаток “Дія”;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (2 копії);
- свідоцтво або атестат про повну загальну середню освіту (2 копії);
- додаток до свідоцтва або атестата (2 копії);
- чотири кольорових фотографій (розмір 3х4см);
- заповнена анкета для поновлення.
- Подати папку з документами для поновлення, укласти договори на навчання, надання платної освітньої послуги та сплатити за навчання – не пізніше 29 серпня 2025 (кімн. 217 або кімн. 225, навчальний відділ).
кімн. 217, факультети: Автоматизації ї інформаційних технологій;
Інженерних систем та екології;
Архітектурний.
кімн. 225, факультети: Будівельний;
Геоінформаційних систем та управління територіями;
Будівельно-технологічний;
Урбаністики та просторового планування.
Розклад співбесід щодо поновлення/переведення по факультетам:
Факультет |
День тижня |
Час |
Кабінет |
Автоматизації і інформаційних технологій |
Понеділок |
12:00 |
235 |
Архітектурний |
Середа |
14:00 |
235 (арх. корп) |
Будівельний |
Вівторок |
11:00 |
201 |
Будівельно-технологічний |
Четвер |
14:00 |
268 |
Геоінформаційних систем та управління територіями |
Четвер |
12:00 |
331 |
Інженерних систем та екології |
Понеділок |
12:00 |
166 |
Урбаністики та просторового планування |
Четвер |
14:00 |
430-А |
ПЕРЕВЕДЕННЯ (В МЕЖАХ КНУБА)
ОБМЕЖЕННЯ НА ПЕРЕВЕДЕННЯ НА ДЕННУ ФОРМУ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ
Наказом Міністерства освіти і науки України від 20.12.2024 №1775 внесені такі зміни до наказу від 24 червня 2024 року N 910 Про деякі особливості набуття та поновлення статусу здобувача освіти в частині переведення:
Тимчасово на період дії правового режиму воєнного стану в Україні призупинити:
Переведення здобувачів фахової передвищої та вищої освіти на денну або дуальну форми здобуття освіти з інших форм здобуття освіти, крім наступних категорій осіб:
- особи, які на дату переведення не досягли граничного віку направлення на базову військову службу, визначеного статтею 15 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу” (25 років), за умови наявності інформації про попереднє навчання в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
- особи, звільнені з військової служби після 24 лютого 2022 року;
- іноземці та особи без громадянства (за умови наявності державного визнання документа про освіту та академічної довідки, на підставі яких здійснюється переведення).
ОБМЕЖЕННЯ НА ПЕРЕВЕДЕННЯ НА ЗАОЧНУ ФОРМУ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ВІДСУТНІ
ПОРЯДОК ПЕРЕВЕДЕННЯ:
Період переведення: з 14 липня до 29 серпня 2025
- Зробити копію навчальної картки в деканаті.
- Написати заяву про переведення за встановленою формою без вказування курсу переведення (для денної форми здобуття освіти, чоловіки до заяви додають копію військово-облікового документа, засвідченого в к.710).
- Переглянути графік проведення співбесід щодо поновлення/переведення та прибути у відповідний день та час із заявою про переведення та копією навчальної картки.
- Погодити курс переведення та дату проходження оцінювання щодо здатності успішно виконати відповідну освітню програму.
- В разі успішного проходження оцінювання, отримати протокол та витяг з протоколу у деканаті.
- Подати у приймальну комісію, а. 122, такі документи:
– заява про переведення, погоджена деканом або заступником;
– копія навчальної картки;
– протокол та витяг з протоколу оцінювання;
Приймальна комісія перевіряє умови вступу відповідного року набору в залежності від спеціальності та курсу переведення.
В разі необхідності здавати додаткові іспити (ЗНО, НМТ тощо) відповідно до умов вступу, особа що поновлюється повинна виконати вимоги до вступників на відповідну освітню програму не пізніше дати допуску до атестації здобувачів вищої освіти.
У разі невиконання цієї вимоги у встановлений строк, здобувач вищої освіти відраховується за порушення умов договору про навчання між закладом вищої освіти та вступником, укладеному відповідно до частини шістнадцятої статті 44 Закону України «Про вищу освіту», і не допускається до атестації здобувачів вищої освіти.
- Після перевірки умов вступу приймальною комісією, подати документи у навчальний відділ, укласти договори на навчання, надання платної освітньої послуги та сплатити за навчання – не пізніше 29 серпня 2025 (к. 217 або 225, навчальний відділ).
кімн. 217, факультети: Автоматизації ї інформаційних технологій;
Інженерних систем та екології.
Архітектурний
кімн. 225, факультети: Будівельний;
Геоінформаційних систем та управління територіями.
Будівельно-технологічний
Урбаністики та просторового планування.
Академічна відпустка в зв’язку з призовом до лав ЗСУ
Необхідні документи та дії:
1. Заява про надання академічної відпустки (підписати в деканаті та подати в канцелярію а.230)
2. Копія повістки (подати разом із заявою в навчальний відділ)
Академічна відпустка за медичними показниками
Необхідні документи та дії:
1. Заява про надання академічної відпустки (підписати в деканаті та подати в канцелярію а.230)
2. Копія висновку ЛКК (подати разом із заявою в навчальний відділ)
Академічна відпустка в зв’язку з вагітністю
Необхідні документи та дії:
1. Заява про надання академічної відпустки (підписати в деканаті та подати в канцелярію а.230)
2. Копія медичної довідки (подати разом із заявою в навчальний відділ)
Академічна відпустка за сімейними обставинами
Необхідні документи та дії:
1. Заява про надання академічної відпустки (підписати в деканаті та подати в канцелярію а.230)
Переведення з навчання за кошти державного бюджету на навчання за кошти фізичних/юридичних осіб
Необхідні документи та дії:
1. Заява про переведення (написати заяву, отримати дозвіл декана або заступника та подати в канцелярію а.230 на розгляд ректору. Протягом 4 днів звернутись у навчальний відділ для оформлення документів)
2. Договір про надання платної послуги (укласти договір у навчальному відділі, при собі мати паспорт та РНОКПП платника)
3. Копія платіжного доручення про оплату за навчання (сплатити за навчання згідно реквізитів, подати копію у навчальний відділ)
Переведення до іншого закладу вищої освіти (зі збереженням бюджетного місця)
Необхідні документи та дії:
1. Заява на переведення до іншого закладу вищої освіти (підписати в деканаті та подати в канцелярію а.230 на розгляд ректору. Забрати заяву в канцелярії та звернутися з нею до ректора іншого закладу вищої освіти)
2. Заява на переведення до іншого закладу вищої освіти (в разі позитивного рішення ректора іншого закладу вищої освіти, надати заяву у навчальний відділ, тобто на заяві буде дозвіл обох ректорів)
* – інший заклад вищої освіти надсилає до КНУБА запит на отримання особової справи здобувача
Переведення з іншого закладу вищої освіти до КНУБА
Необхідні документи та дії:
1. Заява на переведення до КНУБА, підписана ректором іншого закладу вищої освіти (підписати в деканаті та подати в канцелярію а.230 на розгляд ректору. Забрати заяву в канцелярії та звернутися з нею у навчальний відділ)
* – КНУБА формує та надсилає до іншого закладу вищої освіти запит на отримання особової справи здобувача
2. Договір про надання платної послуги (укласти договір у навчальному відділі, при собі мати паспорт та РНОКПП платника)
3. Копія платіжного доручення про оплату за навчання (сплатити за навчання згідно реквізитів, подати копію у навчальний відділ)
Відрахування за власним бажанням
1. Заява на відрахування (подати в деканат а потім в канцелярію а.230)
2. Академічна довідка (після виходу наказу про відрахування звернутись у деканат стосовно термінів виготовлення академічної довідки)
Поновлення на навчання після академічної відпустки
1. Заява про поновлення навчання після академічної відпустки (подати в деканат а потім в канцелярію а.230)
2. Протягом 10 робочих днів звернутись до навчального відділу стосовно питань щодо оплати за навчання
Продовження академічної відпустки (догляд за дитиною)
1. Заява на продовження академічної відпустки (подати в деканат а потім в канцелярію а.230)
2. Копія свідоцтва про народження дитини
РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ ЗА НАВЧАННЯ
03037, м. Київ, просп. Повітряних сил, 31
Одержувач: КНУБА
Банк одержувача: ДКСУ у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 02070909
Код банку: 820172
IBAN UA148201720313271003201013535
ККДБ 25010100
Призначення платежу: Оплата за навчання згідно договору №………., ПІБ студента та замовника (якщо договір оформлений на батьків)
Ксерокопію квитанції на листі А4 надавати в: к.217, тел. +38(044) 241-55-20 або к.225, тел. +38(044) 245-42-10
або відправити фото квитанції на електронну пошту contract@knuba.edu.ua
Відповідно до ЗУ України “Про вищу освіту”, Положення про організацію освітнього процесу у КНУБА сектор контрактної підготовки навчального відділу проводить роботу з організації поновлення, переведення, зарахування для отримання другої спеціальності здобувачів вищої освіти в університеті:
– прийом документів (заяви, оригінали та копії супровідних документів);
– підготовка проєктів наказів;
– оформлення та супровід договорів про надання платної освітньої послуги – навчання;
– моніторинг виконання платниками обов’язків щодо оплати за навчання здобувачів вищої освіти.
З питань поновлення, переведення, зарахування для отримання другої спеціальності за кошти фізичних/юридичних осіб звертайтесь:
Факультети: архітектурний, автоматизації і інформаційних технологій, інженерних систем та екології – а.217, тел. +38(044) 241-55-20.
Факультети: будівельний, будівельно-технологічний, урбаністики та просторового планування, геоінформаційних систем та управління територіями – а.225, тел. +38(044) 245-42-10.