Каліна Ірина Іванівна
Доктор економічних наук, професор, професор кафедри товарознавства та комерційної діяльності в будівництві (за сумісництвом).
Scopus Author ID: 57287624400
У 2007 р. закінчила Національний авіаційний університет (м. Київ); факультет економіки та підприємництва; денна форма навчання за спеціальністю «Маркетинг».
У 2008 р. отримала Диплом спеціаліста з кваліфікацією «економіст з фінансової роботи» (НАУ).
У 2012 році захистила дисертацію за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації: «Організаційно-економічний механізм управління формами власності машинобудівних підприємств» в Європейському університеті м. Київ. У 2014 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри менеджменту та маркетингу КРОК.
В 2020 році захистила дисертацію за спеціальністю 08.00.03 – Економіка та управління національним господарством, тема дисертації: «Стратегія розвитку аграрного сектору в умовах цифровізації» в Міжрегіональній Академії управління персоналом, м. Київ.
У 2022 році присвоєно вчене звання професора кафедри маркетингу Міжрегіональній Академії управління персоналом
з жовтня 2023 р. – професор кафедри товарознавства та комерційної діяльності в будівництві КНУБА (за сумісництвом).
- 11.2022-до тепер – заступник директора Навчально-наукового інституту управління, економіки та бізнесу, професор кафедри маркетингу (за сумісництвом) Міжрегіональної Академії управління персоналом;
- 07.2020 – 10.2021 – завідувач кафедри журналістики Навчально-наукового інституту психології та соціальних наук; Міжрегіональної Академії управління персоналом;
- 03.2015 –06.2020 – авідувач кафедри реклами та звязків з громадськістю; Інституту реклами;
- 07.2012 –02.2015 – доцент кафедри менеджменту та маркетингу Університету економіки та права “КРОК”;
- 09.2009 – 06.2012 старший викладач кафедри менеджменту та маркетингу Київського славістичного університету
- 09.2007 – 08. 2009 – асистент кафедри економіки Національного авіаційного університету
Каліна І.І. є автором понад 150 наукових і науково-методичних праць, у т.ч. 10 одноосібних та колективних монографій; 1 курс лекцій , 11 публікацій у наукових періодичних виданнях, включених до наукометричних баз Scopus та Web of Sciencе.
- Маркетингові комунікації
- Міжнародний маркетинг
- Управління маркетингом
- Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК №00127522/003885-19 від 30.10.2019 р. «Трансформація бізнес-трендів в умовах діджеталізації». ВНЗ «МАУП»; 210 год.
- Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК №00127522/004645-20 від 17.06.2020 р. «Фахівець з навчання персоналу (бізнес тренер)». ВНЗ «МАУП»; 480 год.
- Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК №00127522/004797-21 від 24.09.2021 р. «Трансформація комплексу маркетингу в умовах діджеталізації». ВНЗ «МАУП»; 210 год.
- Сертифікат про підвищення кваліфікації № ADV-270330-ECO від 07.05.2023 р. “Формування іміджу закладу освіти на основі сучасних комунікаційних технологій” СНАУ; 180 год.