Марченко Світлана Миколаївна

Кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри товарознавства та комерційної діяльності в будівництві, гарант освітньої програми 075 “Маркетинг” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Дійсний член Української асоціації маркетингу.
e-mail: arena08@meta.ua
У 2000 р. закінчила Київський державний торговельно-економічний університет (м. Київ); факультет економіки, менеджменту та права; денна форма навчання за спеціальністю «Маркетинг».
У 2008 р. у Міжнародній кадровій академії захистила дисертацію на тему «Маркетингове ціноутворення енергетичних компаній», м. Київ.
У 2012 р. отримала Диплом магістра з відзнакою з кваліфікацією «керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання)» (МАУП). В цьому ж році присвоєно вчене звання професора маркетингу рішенням Вченої Ради Міжнародної кадрової академії.
У 2015 році захистила дисертацію за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації: «Формування адаптивної системи маркетингового ціноутворення на підприємствах сільськогосподарського машинобудування» в МАУП м.
Київ. У 2016 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри маркетингу МАУП.
з жовтня 2022 р. – доцент кафедри товарознавство та комерційна діяльність у будівництві КНУБА (Київ).
● 10.2021-08.2022 – директор Навчально-наукового інституту «Європейська школа бізнесу», професор кафедри маркетингу і рекламного бізнесу (за сумісництвом);
● 06.2021 – 10.2021 – завідувач кафедри маркетингу і рекламного бізнесу Навчально-наукового інституту «Європейська школа бізнесу»;
● 09.2020 –06.2021 – директор інституту Європейського відкритого університету фахової неформальної освіти; МАУП;
● 07.2014 –06.2021 – професор кафедри маркетингу МАУП;
● 05.2016 – до теперішнього часу – приватна практика надання маркетингових послуг ФОП (практична діяльність).
● 2001 – 2014 – МАУП (заступник завідувача кафедри маркетингу, заступник декана, доцент кафедри маркетингу, старший викладач кафедри маркетингу, викладач кафедри маркетингу, методист).
● 03.2002-07.2008 – ТОВ «Основа», посада – маркетолог .
Марченко С.М. є автором понад 80 наукових і науково-методичних праць, у т.ч. 3 колективних монографії; 3 одноосібних навчально-методичних посібники, 8 публікацій у наукових періодичних виданнях, включених до наукометричних баз Scopus та Web of Sciencе.
- Проєкти в галузях інфраструктури
- Маркетинг в галузях і сферах діяльності
- Промисловий маркетинг
- Маркетинговий аудит
- Управління маркетингом
- Міжнародний маркетинг
Підвищення кваліфікації






Дипломи, сертифікати







