Науковці університету розробляють онлайн-курс із розвитку жіночого лідерства у вищій освіті
Науковці КНУБА розробили перший модуль онлайн-курсу «Overcoming Barriers and Developing Resilience in Women’s Leadership» у межах міжнародного проєкту Springboard – «Addressing the underrepresentation of women in leadership in HE: Ukraine and UK».
Перший модуль курсу – «Understanding Barriers (Recognizing external and internal obstacles)» – присвячено усвідомленню бар’єрів, які перешкоджають жінкам обіймати керівні посади у вищій освіті. Він включає вісім відеолекцій, що аналізують системні, інституційні та особистісні чинники, які впливають на кар’єрний розвиток. Курс створено англійською мовою, щоб забезпечити взаємодію українських і британських викладачок та водночас сприяти вдосконаленню мовних навичок.
Загалом програма складається з трьох модулів, які розробляють університети-партнери:
- Модуль 1, КНУБА – Understanding Barriers
- Модуль 2, Університет Альфреда Нобеля – Resilience and Emotional Intelligence
- Модуль 3, Coventry University – Professional Development in the Academic Environment
Після завершення розробки всіх трьох модулів курс використовуватиметься для підвищення кваліфікації викладачок і буде доступний для жінок у вищій освіті України та Великої Британії.
Реєстрація на проходження першого модуля відкрита за посиланням.
Цей модуль буде корисним для всієї педагогічної спільноти КНУБА, а також для аспірантів і аспіранток, магістрантів і магістранток.
Проєкт фінансується Британською Радою в рамках програми Going Global Partnerships (Gender Equality Partnerships) та реалізується у співпраці з Coventry University (Велика Британія) та Університетом Альфреда Нобеля (Україна).
КНУБА у проєкті представляють декан факультету урбаністики та просторового планування Алірза Мамедов та доцентка кафедри політичних наук та історії Надія Гербут.
Довідково. За даними досліджень, жінки становлять 44 % викладачів у світі, однак лише 30–35 % обіймають керівні позиції у закладах вищої освіти. В Україні жінки становлять 62 % викладачів, але лише 17 % є ректорками провідних університетів. Такі показники демонструють наявність системних бар’єрів, але водночас відкривають можливості для позитивних змін. Створений курс сприятиме кращому розумінню цих тенденцій і розвитку навичок, необхідних для підтримки жіночого лідерства в академічному середовищі.
Зображення – ілюстративне.
Поширити це:
- Натисніть щоб поширити через Facebook (Відкривається у новому вікні) Facebook
- Натисніть, щоб поширити у X (Відкривається у новому вікні) X
- Натисніть, щоби поширити на LinkedIn (Відкривається у новому вікні) LinkedIn
- Натисніть щоб поширити через WhatsApp (Відкривається у новому вікні) WhatsApp
- Натисніть щоб поширити через Telegram (Відкривається у новому вікні) Telegram
Вітаємо із Всесвітнім днем урбаністики!





