Навчальний процес

13 листопада доцент кафедри ТКДвБ КНУБА, к.екон.н. Романенко О.В. провела виїзне практичне заняття з дисципліни “Маркетингова цінова політика” разом із студентами 4 курсу спец. 075 “Маркетинг” в магазинах JYSK та NOVUS (Київ, пр. Валерія Лобановського, 4Д). Під час виїзного заняття студенти разом з викладачем:

  • визначили інструменти стимулювання збуту товарів, що застосовують торговельні мережі JYSK та NOVUS;
  • дослідили запропонований асортимент окремих груп товарів та маркетингові цінові політики різних торгових марок;
  • ознайомилися з правилами зазначення інформації на товарних цінниках та в рекламних брошурах;
  • провели маркетингове дослідження цін по окремих категоріях товарів (у кожного студента було індивідуальне завдання).

У JYSK керівниця магазину Світлана залюбки розказала студентам про діючі цінові акції, маркетингову цінову політику компанії та актуальний товарний асортимент.

Проведення асоціативної гри під час занять з дисциплін “Маркетингова цінова політика” (гр. Марк-20, вересень 2023) та “Основи підприємництва” (Марк-23, жовтень 2023). Використання цього інтерактивного інструменту розвиває креативність у студентів.

Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram