
Інформаційне забезпечення діяльності КНУБА
На засіданні ректорату Київського національного університету будівництва і архітектури 18 квітня серед важливих питань діяльності університету і підготовки до вступної кампанії розглядалася ситуація з покращенням іміджу університету й інформаційного забезпечення діяльності КНУБА з використанням сайту КНУБА та соціальних мереж. Як показує статистика, лише чверть аудиторії Інтернету використовують веб-сайти як першоджерела отримання інформації та новин, а молодь віддає перевагу доступу до новин через соціальні мережі. Враховуючи цей факт, надалі у своїй роботі інформаційно-аналітичний відділ буде зосереджувати увагу саме на соціальних мережах. Було створено окрему пошту для приймання інформації в GOOGL та Telegram.
Були визначені персональні менеджери офіційних соціальних мереж КНУБА – фахівці SMM Олена Турковська, співробітник кафедри опору матеріалів, відповідає за офіційні канали КНУБА Faсebook, Telegram та Instagram. За місяць її роботи кількість переглядів публікацій зросла на 30%, на 95 % зросла кількість нових підписників. Сторінка «Асоціація випускників і друзів КНУБА», яку веде Любов Лавриненко, має дві тисячі триста підписників. Офіційний канал YouTube «KNUBAVIDEO», яким опікується Володимир Чахоян, має вісімсот шістдесят одного підписника. Керівником офіційного Тік-Ток КНУБА стала студентка 1-го курсу ФУПП Анна Остапенко. Поки що всього у Тік-Ток КНУБА 60 підписників, але ми вже отримали позитивні відгуки.
Зі студентами в соціальних мережах активно працюють Приймальна комісія, відділення довузівської підготовки, профком студентів, Центр культури та дозвілля, молодіжна наукова рада. Начальник Інформаційно-аналітичного відділу КНУБА Вячеслав Мухін запросив решту колективу активно включитись у розповсюдження інформації про КНУБА через соцмережі та надавати інформаційному центру матеріали про події у своїх підрозділах. Інформування людей про повсякденне життя університету, переваги навчання певним спеціальностям, оприлюднення досягнень та прізвищ гідних випускників, співробітників і студентів – дієвий шлях до створення позитивного іміджу КНУБА та забезпечення якісного набору студентів під час вступної кампанії.
Інформаційний центр


Вам також може сподобатись

Диктант Єдності 2022
10 Листопада, 2022
Викладачі та випускники кафедри ГІФ взяли участь у презентації системи «Державний реєстр нерухомих пам’яток України»
17 Квітня, 2024