НОВИНИ АРХ,  НОВИНИ ФАКУЛЬТЕТІВ

Конкурс-захист науково-дослідних робіт учнів-членів Київської МАН

15 лютого 2024 року о 15.00 у Київському національному університеті будівництва і архітектури в деканаті Архітектурного факультету відбулося третє – онлайн засідання Київської МАН ІІ (Міського) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів-членів 8-11 класів МАН відділення  інженерії та матеріалознавства секція «Архітектура та дизайн».

На конкурс-захист науково-дослідних робіт учнів-членів Київської МАН завітали керівники університету: ректор Київського національного університету будівництва і архітектури Петро Мусійович Куліков, д-р., економічних наук, професор; перший проректор Чернишов Денис Олегович, д-р., тех. наук, професор, Київського національного університету будівництва і архітектури.

Журі у складі:

  • Голова журі – декан архітектурного факультету Олександр Володимирович Кащенко, професор;
  • завідувач кафедри інформаційних технологій Валерій Васильович Товбич, д-р.арх., професор;
  • завідувач кафедри дизайну архітектурного середовища Віктор Олександрович Тімохін, д-р. арх. професор;
  • завідувач кафедри ландшафтної архітектури Віктор Олександрович Яценко, д-р. арх., професор;
  • доцент кафедри інформаційних технологій Кузьміна Анна Володимирівна, канд. арх., доцент.

Секретар журі:

  • доцент кафедри теорії архітектури, керівник секції «Архітектура та дизайн» Київскої МАН Гомон Ольга Олександрівна, канд. арх., доцент, слідкує за дотриманням вимог всіх складових частин захисту.

Фотоархів ІІ (Міського) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів-членів Малої академії наук України

Журі заслухали наукові доповіді учнів Київської Малої академії по темі:

  1. «Архітектура еко-хмарочосів. Реальність та футуристичні концепції» – учень 8 класу Іван Ковач спеціалізована школа № 200.

Науковий курівник: Ольга Олександрівна Гомон  канд. арх., доцент кафедри теорії архітектури, Сергій Іванович Нівін, доцент кафедри теорії архітектури Київського національного університету будівництва і архітектури.

Педагогічний керівник:  Станіслава Станіславівна Ігнатова завідувач відділення інженерії та матеріалознавства Київської Малої академії наук учнівської молоді.

  1. «Дослідження ефективної мостореконструкції в умовах консервативної будівельної галузі» – учениця 9 класу Дарьяна Волохова, Школа I-III ступенів № 9.

Педагогічний керівник: Ірина Анатоліївна Жук Школа I-III ступенів № 9 Оболонського району м. Києва, вчитель фізики.

  1. «Засоби ландшафтного дизайну в організації публічного простору. Поєднання геопластики з малою архітектурною формою» – учениця 10 класу Дарина Соловйова, Спеціалізована школа № 314 з поглибленим вивченням іноземної мови.

Науковий курівник: Олена Владиславівна  Ольховська, канд.арх., доцент кафедри дизайн архітектурного середовища Київського національного університету будівництва і архітектури.

  1. «Екологічне будівництво серед природи. Архітектура на деревах» – учениця 10 класу Анастасія Гайова, Спеціалізована школа № 17 з поглибленим вивченням математики.

Науковий курівник: Ольга Олександрівна Гомон  канд. арх., доцент кафедри теорії архітектури Київського національного університету будівництва і архітектури.

Педагогічний керівник:  Лариса Іванівна Шевчук, Спеціалізована школа № 17 з поглибленим вивченням математики Подільського району м. Києва, вчитель інформатики.

  1. «Модульний житловий блок на три кімнати» – учениця 10 класу Анна Сватовська, Середня загальноосвітня школа № 225.

Науковий курівник: Юлія Миколоївна Бурлака, аспірантка кафедри теорії архітектури, Світлана Володимирівна Акопник, доцент кафедри теорії архітектури Київського національного університету будівництва і архітектури.  

  1. «Оптичні ілюзії в картинах українських художників» – учениця 10 класу Софія Кеба, Ліцей № 142.

Педагогічний курівник: Тетяна Володимирівна Прищук, Ліцей №142 м. Києва, канд. тех. наук, вчитель фізики.

  1. «Прийоми біофільного дизайну в інтер’єрі громадських будівель» – учениця 10 класу Поліна Черткова, Гімназія «Академія».

Науковий керівник: Тетяна Олександрівна Кащенко, канд. арх., доцент кафедри архітектурного проектування цивільних будівель і споруд Київського національного університету будівництва і архітектури.

Педагогічний керівник: Шикота Тетяна Василівна, вчитель – методист гімназії «Академія».

  1. «Екологічні основи архітектурного проєктування» – учениця 11 класу Влада Гайдай, Гімназія «Академія».

Науковий керівник: Тетяна Олександрівна Кащенко, канд. арх., доцент кафедри архітектурного проектування цивільних будівель і споруд Київського національного університету будівництва і архітектури.

Педагогічний керівник: Шикота Тетяна Василівна, вчитель – методист гімназії «Академія».

  1. «Модульні будівлі для організації тимчасового житла» – учениця 11 класу Єва Чернухіна, ТОВ «Атмосферна школа».

Науковий керівник: Юлія Степанівна Рябець, канд. арх., доцент кафедри дизайн архітектурного середовища Київського національного університету будівництва і архітектури.

  1. «Прийоми використання кольору в інтер’єрі. Психоемоційний аспект» – учениця 11 класу Марія Харитонова, Гімназія «Академія».

Педагогічний керівник: Шикота Тетяна Василівна, вчитель – методист гімназії «Академія».

Засоби ландшафтного дизайну в організації публічного простору. Поєднання геопластики з малою архітектурною формою – учениця 10 класу Дарина Соловйова

Екологічне будівництво серед природи. Архітектура на деревах – учениця 10 класу Анастасія Гайова

Прийоми використання кольору в інтер’єрі. Психоемоційний аспект – учениця 11 класу Марія Харитонова

Архітектура еко-хмарочосів. Реальність та футуристичні концепції – учень 8 класу Іван Ковач

Модульний житловий блок на три кімнати – учениця 10 класу Анна Сватовська

Робота захисту науково- науково-дослідних робіт оцінювалась за такими критеріями:

  • дослідницький характер та актуальність теми дослідження;
  • доцільність методів дослідження, відповідність результатів завданню, критичний аналіз проблеми і її вирішення;
  • ступінь самостійності і особистий внесок автора в дослідження;
  • презентаційні навички, культура мовлення, вільне володіння матеріалом, вичерпність, змістовність та наукова коректність відповідей;
  • відповідність оформлення презентації вимогам.

Журі відзначило актуальність тематики юних дослідників та креативності її розкриття: так наприклад учениця 10 класу Дарина Соловйова створила публічний простір за допомогою поєднання геопластики з малою архітектурною формою, запропоновала свій варіант поєднання геопластики з малою архітектурною формою – система лавок на пагорбі на прибережній території міста Києва; Анастасія Гайова учениця 10 класу розробила концептуальний проект номерів готелю на деревах для екологічного відпочинку на природі «Treehouse Greenspace Hotel» та  учениця 10 класу Поліна Черткова «Прийоми біофільного дизайну в інтер’єрі громадських будівель» розробила зону відпочинку офісного центру, дані науково-дослідні роботи учениць відносяться до найсучаснішого наукового напрямку, а саме: архітектурно-екологічне проектування; учениця 9 класу Дарьяна Волохова відзначилась атуальною темою сьогоднння – повоєнн відновлення та реконструкція мостів м. Києва та України; учениця 11 класу Марію Харитонову проаналізувала використання кольору, розробила  інтер’єрі рішення приміщень, відповідно до їх призначення.

Матеріал підготувала ГОМОН ОЛЬГА ОЛЕКСАНДІВНА, кандидат архітектури, доцент кафедри теорії архітектури.

Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram