Необхідні документи для оформлення направлення на навчання
Для оформлення направлення на навчання до канцелярії КНУБА (Головний навчальний корпус (ГНК) КНУБА, кабінет 230), а також до Центру міжнародного співробітництва та партнерства (ГНК КНУБА, кабінет 141) необхідно надати наступні документи у паперовому вигляді:
1) Перелік документів, які подаються до канцелярії:
– Заява про направлення на навчання (шаблон : див. Додаток 1 ( із примітками))
– Оригінал запрошення/Learning Agreement
– Неофіційний переклад запрошення. У правому верхньому куті документу друкується курсивом фраза: «Неофіційний переклад»
– Підписаний наказ на навчання буде надіслано на Вашу особисту корпоративну електронну адресу.
2) Перелік документів, які подаються до Центру міжнародного співробітництва та партнерства (ЦМСП) особисто :
– Договір про участь за програмою академічної мобільності (шаблон: див. Додаток 2),
– Індивідуальний план учасника академічної мобільності (шаблон: див. Додаток 3),
– Зобов’язання, щодо повернення в Україну по закінченню навчання, тільки для осіб призовного віку ( шаблон див.: Додаток 4).
3) Після повернення з навчання :
Здобувачу (ці) вищої освіти необхідно особисто з’явитися у триденний термін до ЦМСП (ГНК КНУБА, каб. 141) та подати звіт.
(з питаннями можна звертатися до провідного фахівця ЦМСП Найдьон Алли Миколаївни за номером телефону: (093) 58 00 426, або на електронну адресу ЦМСП: international.centre@knuba.edu.ua)
Поширити це:
- Натисніть щоб поширити через Facebook (Відкривається у новому вікні) Facebook
- Натисніть, щоб поширити у X (Відкривається у новому вікні) X
- Натисніть, щоби поширити на LinkedIn (Відкривається у новому вікні) LinkedIn
- Натисніть щоб поширити через WhatsApp (Відкривається у новому вікні) WhatsApp
- Натисніть щоб поширити через Telegram (Відкривається у новому вікні) Telegram





